پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

آذربایجان یکی از کشورهای همسایه بسیار زیبا می باشد که بسیاری از ایرانیان آن را برای سفرهای توریستی انتخاب می کنند. یکی از دغدغه های مسافران پرداخت هزینه ویزای آذربایجان می باشد. پرداخت 724 می تواند پرداخت های ارزی و بین المللی شما را با کمترین میزان کارمزد و بالاترین سرعت به انجام برساند. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات تکمیلی دریافت ویزای آذربایجان، هزینه ویزای کار آذربایجان و کلیه موارد مربوط به این موضوع را با شما در میان بگذاریم.

پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

 به منظور دریافت مشاوره و ثبت سفارش پرداخت های ارزی خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

پرداخت ویزای آذربایجان

ویزای کشور آذربایجان به دو صورت قابل ارائه می شود.

ویزای لیبل آذربایجان

ویزای لیبل آذربایجان با مراجعه حضوری به سفارت و نمایندگی های سیاسی کنسولی آذربایجان (لیبل) صادر می شود و می تواند بنا به نوع ویزا (توریستی / تحصیلی / و …) شرایط و مدت اعتبار متفاوت داشته باشد.

در گذشته ویزای آذربایجان در مرز آستارا و یا در سفارت آذربایجان در تهران بصورت الصاقی به پاسپورت شما الصاق می شد. اما امروزه روش دیگری نیز برای اخذ ویزا وجود دارد که کار را بسیار ساده تر کرده است. اخذ ویزای الکترونیک بصورت آنلاین انجام می شود. پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

نیز به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

ویزای الکترونیکی آذربایجان

در سال 2013 دولت آذربایجان امکان اخذ ویزای الکترونیک را فراهم نمود تا تمامی کشورها بتوانند به راحتی و بصورت آنلاین ویزای این کشور را دریافت کنند. ایرانیان نیز می توانند از طریق الکترونیکی ویزای این کشور را دریافت نمایند. برای این کار باید به سایت رسمی سفارت آذربایجان مراجعه نمایید.

برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان می توانید از کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی نمی توانید پرداخت هزینه سفارت آذربایجان را انجام دهید می توانید از موسسات پرداخت بین الملل مثل پرداخت 724 کمک بگیرید.

نحوه پرداخت ویزای آذربایجان

برای پرداخت ویزای آذربایجان و بطور کلی اخذ ویزای آذربایجان مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. در مرحله اول باید وارد سایت سفارت آذربایجان با عنوان evisa.gov.az شوید. آسان ویزا سایت رسمی سفارت جمهوری آذربایجان می باشد.
  2. در این صفحه مشاهده می کنید که دو نوع ویزا تحت عنوان ویزای عادی standard visa و ویزای فوری  Urgent visa برای شما در نظر گرفته شده است. در نوع عادی ویزای شما 3 روزه و در نوع فوری 3 ساعته انجام خواهد شد.
  3. پس از انتخاب نوع ویزا شما کشور مبدا و نوع پاسپورت را انتخاب می کنید و وارد مرحله بعدی می شوید.
  4. در این مرحله نیز قصد خود از سفر را مشخص می کنید. تاریخ مسافرت خود را نیز انتخاب و نوع ویزای خود را تایید می کنید.
  5. اطلاعات ورودی شما به شما نمایش داده می شود و از شما می خواهد که آن را نیز تایید کنید و در ادامه اگر بیماری خاصی دارید اعلام نموده و قوانینی که در 28 بند توضیح داده شده است را مطالعه می کنید
  6. در این صفحه پاسپورت خود را بارگذاری می کنید و  بر روی گزینه Complete application کلیک می کنید و به صفحه پرداخت هدایت می شوید .
  7. در این مرحله یک ایمیل تایید از طرف سفارت دریافت می کنید و لینکی حاوی اطلاعات و درگاه پرداخت برای شما ارسال میشود که از طریق آن می توانید برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان اقدام می نمایید. بعد از پرداخت ویزای آذربایجان

مراحل را به پایان رساندید و می توانید برای سفر به کشور آذربایجان اقدام نمایید.

نحوه پرداخت هزینه ویزای آذربایجان

شما می توانید هزینه ویزای آذربایجان را از طریق روش های مختلفی انجام دهید. راه اول استفاده از مستر کارت و ویزا کارت می باشد. اگر شما دسترسی به کارت های اعتباری بین المللی دارید به راحتی می توانید هزینه ویزای آذربایجان را پرداخت نمایید. البته اگر در ایران نباشید.

زیرا کشور ما به دلیل تحریم و فیلترینگ به حساب های بین المللی متصل نمی باشد. استفاده از درگاه های بانکی بین المللی نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان  به کمک احتیاج داشتید می توانید از پرداخت 724 کمک بگیرید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. نکته مهم این که هزینه ویزای آذربایجان غیر قابل بازگشت می باشد.

هزینه ویزای باکو

برای پرداخت ویزای باکو راه های مختلفی که در این مقاله برایتان شرح دادیم کارساز می باشد. باکو پایتخت کشور همسایه ایران یعنی آذربایجان می‌باشد. این شهر زیبا مقصد بسیاری از گردشگران در سراسر جهان می باشد. جاذبه های توریستی و آثار تاریخی باعث شده است که بسیاری از مردم این شهر زیبا را برای مسافرت انتخاب نمایند.

باکو شهری ساحلی محسوب می‌شود و در کنار دریای خزر قرار دارد.هزینه ویزای باکو یا آذربایجان تقریبا 37 دلار می باشد. البته بسته به اینکه فوری یا استاندارد برای اخذ ویزا اقدام می نمایید این هزینه متفاوت می باشد. اگر قصد اخذ ویزا و پرداخت هزینه ویزای باکو را دارید ما در پرداخت 724 آماده ارائه خدمت هستیم.

هزینه ویزای باکو

نکات مهم برای دریافت ویزای آذربایجان

با ویزای باکو از تاریخ ورود می توان 30 روز در کشور آذربایجان و شهر باکو اقامت داشت و قبل از اتمام ویزا باید از این کشور خارج شد.

پرداخت هزینه ویزای الکترونیکی آذربایجان الزامی می باشد. زیرا هر کشوری برای ورود به خاک سرزمین خود نیاز به دریافت وجه مورد نظر خود دارد و کشور ما نیز از این مساله مستثنی نیست.

پس از اخذ ویزای آذربایجان شما تنها تا 90 روز وقت دارید به آن کشور سفر کنید در غیر اینصورت باید مجدد برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

برای ورود به کشور آذربایجان حتی بصورت زمینی نیاز به اخذ ویزا به صورت الکترونیک دارید.

ویزای فرودگاهی آذربایجان نوعی از ویزا می باشد که درون فرودگاه باکو می توانید آن را تهیه کنید. اما پیشنهاد ما این است برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ابتدا به صورت الکترونیک . اینترنتی اقدام به دریافت ویزا نموده و بعد به آن سفر کنید.

پاسپورت شما برای دریافت ویزای کشور آذربایجان باید 6 ماه اعتبار داشته باشد.

سامانه evisa.gov.az به صورت ۲۴ ساعته قابل ارائه خدمت می باشد و می‌توانید در طول هفت روز هفته بدون مراجعه به نمایندگی‌های سیاسی کنسولی جمهوری آذربایجان به این سامانه مراجعه و نسبت به اخذ روادید خود اقدام کنید.

چرا پرداخت724

هزینه ویزای کار آذربایجان

از آنجا که این کشور یک شکور مستقل می باشد شما میتوانید برای اشتغال به آن کشور مهاجرت کنید. با توجه به اینکه ارزش پولی کشور ما بسیار کم می باشد بسیاری از ایرانیان برای افزایش درآمد خود به کشورهای همسایه مهاجرت می کنند. 

واحد پول در این کشور منات است و جمعیت این کشور در حدود 10 میلیون نفر است که اکثریت مسلمان هستند. اگر قصد دریافت ویزای کاری آذربایجان را دارید باید بدانید که مجوز کار در آذربایجان را باید دریافت نمایید. برای دریافت مجوز کار در آذربایجان باید دعوت نامه یک کارفرمای آذربایجانی را داشته باشید. یا در سایت کاریابی جمهوری آذربایجان به دنبال شغل باشید.

نکته قابل توجه این است که درآمد افراد براساس ملیت و مدت اقامت متفاوت می باشد. با دریافت ویزای کاری این کشور شما می توانید به مدت 5 سال اقامت دائم در این کشور داشته باشید و پس از آن اقدام به اخذ ویزای دائم داشته باشید. برای پرداخت هزینه ویزای کار آذربایجان می توانید با پرداخت 724 در ارتباط باشید.

انواع ویزای آذربایجان

ویزای آذربایجان به انواع مختلفی تقسیم می شود. شما می توانید برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان با توجه به نوع ویزای درخواستی از پرداخت 724 کمک بگیرید. یا با داشتن مستر کارت و ویزا کارت به راحتی هزینه مورد نظر را پرداخت نمایید. انواع ویزاهای کشور آذربایجان عبارتند از :

  • ترانزیت یک بار ورود به کشور آذربایجان
  • ترانزیت دو بار ورود به کشور آذربایجان
  • ویزای توریستی با ۳ ماه اعتبار ورود و ۳۰ روز اعتبار اقامت در کشور آذربایجان
  • ویزای ۳ ماهه  و با یک بار تردد به کشور آذربایجان
  • ویزای ۳ ماهه و با دو بار تردد به کشور آذربایجان
  • ویزای یک ساله با ۹۰ روز اعتبار اقامت در کشور آذربایجان

اعتبار ویزای توریستی آذربایجان

شما می توانید به محض دریافت ویزای توریستی تا 90 روز به این کشور سفر نمایید. با ویزای عادی باکو تنها می‌توانید یک بار به خاک این کشور وارد شوید و ویزای شما از تاریخ ورود به خاک آذربایجان ۳۰ روز اعتبار دارد. اما اگر تمایل داشته باشید که مدت زمان بیشتر را در خاک آذربایجان بمانید، می‌توانید به اداره کل مهاجرت جمهوری آذربایجان رفته و درخواست خود را ارائه بدهید.

برای مسافرت به باکو می توانید منات یا دلار همراه خود ببرید که البته در صرافیهای باکو می توانید به مقدار لازم دلار را تبدیل به منات نمایید. برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

برای اشتغال در آذربایجان، می‌بایست مجوز کاری از یک کارفرمای آذربایجانی یا شغل مناسبی در سایت‌های کاریابی این کشور داشته باشید.

ویزای کاری آذربایجان به مدت 5 سال صادر می‌شود و می‌توانید پس از این مدت برای اخذ ویزای دائم اقدام کنید.

انواع ویزاهای آذربایجان شامل ترانزیت یک بار و دو بار ورود، ویزای توریستی با مدت‌های مختلف، و ویزای یک ساله با اعتبار ۹۰ روز اقامت می‌شود. برای هزینه‌های ویزا با پرداخت 724 تماس بگیرید.

هم‌اکنون درخواست خود را برای پرداخت در سایت‌های خارجی ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما پرداخت بین المللی شما را انجام می دهند!

همین الان تماس بگیر ثبت درخواست

ثبت نام در پرداخت724 در کمتر از ۵ دقیقه

دیگر خدمات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post