تغییر زمان آزمون تافل

آزمون تافل یکی از آزمون های زبان بین المللی انگلیسی می باشد که شما پس از پایان رساندن دوره آن می توانید مدرک آن را اخذ نمایید. اگر بعد از ثبت نام برای آزمون، ناچار به تغییر در زمان و یا مکان آزمون داشتید باید تا 3 روز قبل از آزمون ( به غیر از روز آزمون) اقدام به تغییر زمان آزمون تافل نمایید. این امر از طریق ورود به سایت ETS و وارد شدن به بخش تافل، Reschedule امکان پذیر می باشد. بنابراین در مورد تغییر مکان آزمون تافل و یا تغییر زمان آن نگران نباشید. در ادامه توضیحات تکمیلی بیشتری در اختیار شما خواهیم گذاشت.

تغییر زمان آزمون تافل

 به منظور دریافت مشاوره و ثبت سفارش پرداخت های ارزی خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تغییر مکان آزمون TOEFL iBT

در بسیاری از مواقع پیش آمده است که شما نیاز به تغییر مکان آزمون تافل داشته باشید.  در این مواقع شما می‌توانید از طریق  وبسایت ETS  و ورود به اکانت خود ، تغییرات مورد نظر را انجام دهید. این جابجایی مکان و یا تغییر زمان تافل شامل پرداخت هزینه می باشد. هزینه تغییر زمان تافل (Reschedule) آزمون TOEFL-iBT برابر ۶۰ دلار می باشد. شما می توانید از راه های مختلفی هزینه تغییر تاریخ تافل را پرداخت نمایید. پرداخت 724 یک موسسه پرداخت بین المللی می باشد که با بالاترین دقت و سرعت امکان انتقالات ارزی شما را  فراهم می نماید.

نحوه پرداخت هزینه تغییر زمان آزمون تافل

شما برای پرداخت هزینه تغییر زمان تافل می توانید از مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمایید. به دلیل تحریم در ایران امکان استفاده از این کارت اعتباری وجود ندارد و باید با تغییر IP این امر صورت پذیرد. همچنین استفاده از درگاه های بانکی مثل Paypal نیز می تواند راه مناسبی برای پرداخت هزینه تغییر زمان آزمون تافل باشد.

استفاده از پی پال در ایران با اختلال به همراه است. زیرا این کشور به حساب های جهانی اتصالی ندارد. شما می توانید از طریق حواله بانکی نیز هزینه تافل را پرداخت نمایید. اما این راه نیز زمانبر و شامل هزینه می باشد. بهترین راه برای پرداخت هزینه تغییر تاریخ تافل استفاده از پرداخت 724 می باشد. این موسسه پرداخت بین الملل بهترین خدمات انتقال وجه بین المللی را در اسرع وقت برای شما مقدور می سازد.

تاریخ آزمون تافل

داوطلبین می توانند تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون، اقدام به تغییر تاریخ آزمون تافل کنند. آزمون تافل همه ساله در کشور ما در ماه های مختلف برگزار می شود که می توانید لیست مراکز برگزاری آزمون تافل را به همراه تاریخ آن در سایت ETS مشاهده نمایید. همانطور که گفتیم برای تغییر تاریخ آزمون تافل شما باید ۶۰ دلار هزینه پرداخت کنید. نکته مهم اینکه شما نمی توانید به غیر از استفاده از سایت ETS از طریق ایمیل،پست و مراکز برگزاری آزمون اقدام به تغییر تاریخ و یا مکان آزمون TOEFL نمایید. برای تغییر تاریخ تافل و پرداخت هزینه آن می توانید با پرداخت 724 در ارتباط باشید.

نکات مهم در تغییر مکان آزمون تافل و یا تغییر تاریخ آن

برای تغییر مکان آزمون تافل (Reschedule) حتما 4 روز قبل از روز امتحان اقدام نمایید. اگر بعد از این تاریخ اقدام نمایید قادر به انجام آن نخواهید بود.

اگر از شرکت در آزمون تافل منصرف شدید، ETS نیمی از هزینه ثبت نام را به کارتی که با آن ثبت نام انجام شده بر می گرداند. به شرطی که 4 روز قبل از شروع ازمون انصراف خود را از طریق سایت ETS اعلام نمایید.

اگر می خواهید تاریخ آزمون تافل را تغییر دهید می توانید بارها این کار را انجام دهید. گرچه باید هر بار هزینه این تغییر در تاریخ آزمون را پرداخت نمایید.

نکات مهم در تغییر مکان آزمون تافل و یا تغییر تاریخ آن

 برای تغییر زمان آزمون تافل باید تاریخ های باز و دارای ظرفیت در سایت ETS که امکان ثبت نام در آن ها وجود داشته باشد را انتخاب نمایید. اگر ظرفیت مراکز برگزاری آزمون باز نشده است شما می توانید آن را رزرو کنید تا پس از باز شدن ظرفیت اقدام به تغییر مکان تافل یا تغییر تاریخ آن نمایید.

چرا پرداخت724

آزمون تافل چگونه تصحیح می شود

شرکت ETS برای تصحیح آزمون تافل از دو روش استفاده می کند. روش اول استفاده از اساتید برای تصحیح آزمون بصورت دستی می باشد. روش بعدی استفاده از سیستم تصحیح اتوماتیک می باشد. با اینکه احتمال خطا در این روش بسیار کم می باشد اما موثر بودنِ پاسخ های زبانی و نگارش و محتوا را نمی تواند ارزیابی کند. به همین دلیل از اساتید برجسته برای تصحیح آزمون ها استفاده می کنند.

آزمون تافل از تصحیح خودکار به منظور تکمیل تصحیح انسان برای 2 task در بخش writing استفاده می کند. استفاده از تصحیح دو مرحله ای می تواند تضمینی بر داوری درست و بررسی دقیق آن باشد. تغییر تاریخ آزمون تافل یکی از اقداماتی است که ممکن است متقاضیان نیاز به انجام آن داشته باشند. به همین دلیل وب سایت ETS امکاناتی را فراهم نموده است تا بتوانید این کار را به راحتی و به شرط پرداخت هزینه آن انجام دهید.

اگر شما نیاز به تغییر تاریخ آزمون تافل دارید و میخواهید هزینه آن را پرداخت نمایید پرداخت 724 موسسه پرداخت بین المللی یک گزینه مناسب برای انجام این کار می باشد.

 

آزمون تافل آی بی تی

همانطور که میدانید آزمون TOEFL IBT یکی از آزمون های بین المللی معتبر برای سنجش میزان تسلط به زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر، آزمون تافل TOEFL و نتایج آن، در بیش از 150 کشور مختلف پذیرفته می شوند.

اگر شما نیاز به پذیرش در دانشگاه های کشور آمریکا و برخی دانشگاه های کانادا را دارید باید این مدرک را در کنار مدارک اعلام شده از جانب دانشگاه ارائه دهید. دانشگاه های اروپایی اکثرا مدرک زبان IELTS را از شما درخواست می کنند. شما با اخذ نمره بالا در این آزمون می توانید رزومه تحصیلی ممتاز خود را برای تحصیل در دانشگاه ها ارسال نمایید و حتی ویزای کاری در کشورهای ایالت متحده آمریکا را دریافت کنید.

مهارت هایی که در این آزمون سنجیده می شود، Reading و Listening می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان برگزاری آزمون تافل و یا تغییر زمان تافل به سایت ETS مراجعه نمایید.

چگونه تغییر تاریخ آزمون تافل را انجام دهیم

چگونه تغییر تاریخ آزمون تافل را انجام دهیم

وارد حساب کاربری خود در سایت ETS شوید

بعد از انتخاب گزینه TOEFL ، گزینه های مختلفی برای تغییر زمان و مکان آزمون تافل مشاهده می کنید. گزینه Modify برای تغییر تاریخ تافل و یا تغییر مکان آزمون تافل می باشد و گزینه cancel برای انصراف از شرکت در این آزمون می باشد.

همچنین متقاضیانی که در مورد گزارش نمره تافل خود به دانشگاه های مختلف و نحوه این کار سوال دارند می توانند از طریق گزینه Report تمامی موارد مربوط به آن را مطالعه نموده و ریپورت آزمون تافل خود را به 4 دانشگاه بصورت رایگان ارسال نمایند.

تغییر زمان تافل را به هیچ عنوان به دقایق پایانی موکول نکنید.زیرا ممکن است ظرفیت مکان های برگزاری آزمون پر یا بسته شده باشد. حتما برای انجام این کار از انتخاب خود مطمئن باشید زیرا انجام تغییر زمان تافل برای شما هزینه هایی در بر خواهد داشت.

هم‌اکنون درخواست خود را برای پرداخت در سایت‌های خارجی ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما پرداخت بین المللی شما را انجام می دهند!

همین الان تماس بگیر ثبت درخواست

ثبت نام در پرداخت724 در کمتر از ۵ دقیقه

تازه ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post