اجاره خانه از airbnb

امروزه اجاره خانه، هتل، ویلا و … از طریق اینترنت و بسیار ساده قابل دسترسی می باشد. یکی از سایت های اجاره خانه Airbnb میباشد. سایت AirBNB.com  برای رزرو خانه های شهری خارجی در سال 2008 طراحی شده است و هر روزه شاهد پیشرفت چشمگیر این سایت در زمینه اجاره خانه می باشیم. شما با انتخاب و اجاره خانه از airbnb می توانید در کاهش هزینه های مسافرت خود بسیار موثر باشید. در حقیقت اجازه خانه از این سایت نه تنها بسیار مقرون به صرفه تر از هتل می باشد بلکه گاها خانه هایی با آپشن های بسیار فوق العاده به شما پیشنهاد می کند که هزینه بسیار مناسبی برای اجاره آن نیاز دارید.

شما برای رزرو خانه از این سایت نیاز به کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت و ویزا کارت دارید که می توانید بوسیله آن هزینه های مربوط به اقامت خود در خانه اجاره ای مورد نظر را پرداخت نمایید. اما به دلیل تحریم کشور عزیزمان استفاده از خدمات انتقال وجوه بین المللی وجود ندارد به همین خاطر شما باید از موسسات پرداخت بین الملل مثل پرداخت 724 کمک بگیرید.

پرداخت 724 به شما کمک می کند تا هزینه های اجاره خانه از airbnb و رزرو airbnb از ایران را به راحتی پرداخت نمایید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه رزرو خانه از سایت airbnb به شما ارائه دهیم.

اجاره خانه از airbnb

رزرو airbnb از ایران

 هدف اصلی پلتفرم airbnb برقراری ارتباط مستقیم بین صاحب ملک با مسافران است. این سایت معتبر و جهانی، این قابلیت را ایجاد کرده است که بتوان اقامتگاه ها را برای چندین شب در بیش از 190 کشور در سرتاسر جهان اجاره نمود. در حقیقت این سایت امکانی را فراهم نموده است که مالکان در کشورهای مختلف دنیا بتوانند ملک خود را اجاره دهند و از سوی دیگر مسافران نیز خانه دلخواه خود را انتخاب نمایند.

 با این کار افراد می توانند به جای هزینه های گرانقیمت هتل در خانه های اجاره ای اقامت داشته باشند. برای رزرو airbnb از ایران شما وارد سایت airbnb.com شوید و خانه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس برای پرداخت هزینه رزرو خانه اجاره ای خود اطلاعات واریزی را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. در پرداخت 724 با صرف کمترین هزینه و کارمزد هزینه اجاره خانه از airbnb را پرداخت خواهید کرد. بنابراین برای انجام این کار نگران پرداخت هزینه های دلاری و بین المللی نباشید.

airbnb چیست

airbnb چیست

ایربی‌ان‌بی یک بازارگاه مجازی در زمینهٔ اجارهٔ مکان‌های اقامتی است. این مجموعه در حال حاضر دارای دو میلیون مکان اقامتی در سراسر جهان می باشد. AIRBNB بابت هر رزرو، ۳ درصد کمیسیون از میزبان و بین ۶ تا ۱۲ درصد از مهمانان می‌گیرد.باید بدانید که این سایت، یک سیستم بررسی دقیق و دریافت نظرات کاربران دارد که در این سیستم، مهمانان و میزبانان می‌توانند نظرات صادقانه‌ی خود را در مورد یکدیگر ارائه کنند. 

به همین دلیل شما می توانید نظرات کاربران را بررسی نمایید و بهترین تصمیم را در رابطه با فضای مورد نظر اتخاذ نمایید. افرادی که در ایران زندگی می کنند با باز کردن این سایت متوجه میشوند که تحت پوشش این وب سایت نخواهند بود. شما باید فیلترشکن خود را روشن کنید و مقصد خود و همچنین تاریخ ورود و خروج خود را انتخاب کنید و بعد از آن می توانید برای اجاره اقامتگاه خود اقدام نمایید.

نحوه اجاره خانه از سایت airbnb

برای اجاره اقامتگاه از سایت airbnb ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کنید. وارد سایت Airbnb.com شوید و sign up را فشار دهید. در قسمت لوکیشن کشور و منطقه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و تاریخ ورود و خروج را در قسمت check in و check out وارد نمایید.  سپس تعداد نفراتی که قصد استفاده از خانه اجاره ای را دارند وارد نمایید و جستجو را انتخاب کنید. 

نحوه اجاره خانه از سایت airbnb

سایت AirBNB به شما پیشنهادات خود را ارائه داده و قیمت مربوط به آن واحدها را نمایش خواهد داد. اطلاعات محیطی و متراژی را نیز این سایت در اختیار شما قرار خواهد داد. پس از انتخاب محل مورد نظر، لازم است که گزینه اجاره و رزرو خانه را انتخاب کرده و وارد مرحله پرداخت شوید. برای پرداخت هزینه اجاره خانه از airbnb با پرداخت 724 در ارتباط باشید.

چگونه اجاره خانه و اقامتگاه را از طریق سایت airbnb را انجام دهیم؟

روش های متعددی برای پرداخت هزینه رزرو از سایت airbnb وجود دارد. برای این کار می توانید از مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمایید. اما استفاده از این کارت ها نیازمند تغییر IP کشور ایران می باشد. شما باید برای استفاده از این کارت ها از VPN استفاده نمایید. حتی گاهی با استفاده از فیلترشکن هم عملکرد این کارت ها از داخل کشور با اختلال مواجه میشود.

همچنین می توانید از درگاه بانکی Paypal استفاده نمایید. افتتاح حساب پی پال نیز در کشور با مشکلاتی به همراه است . بنابراین بهترین راه سپردن کار به پرداخت 724 میباشد. این موسسه پرداخت بین المللی پرداخت های ارزی شما را با صرف کمترین وقت و بالاترین دقت انجام می دهد و رسید آن را در اختیار شما خواهد گذاشت.

نکات مهم برای اجاره خانه از Airbnb

برای رزرو خانه از سایت Airbnb لازم است که بین 6 تا 12 درصد از هزینه اجاره خانه را در زمان رزرو پرداخت نمایید.

مهمانان باید هزینه رزرو اقامتگاه خود را با یک برنامه امن واریز کنند و میزبانان ۲۴ ساعت بعد از حضور مهمان، پول را در حساب خود دریافت می‌کنند.

برای اطمینان میزبان یک سرویس با عنوان بیمه نامه میزبان طراحی شده است که اعتمادی بین مهمان و میزبان برقرار شود و جلوی هرگونه خسارت احتمالی ناشی از دزدی یا ناهنجاری‌های تعریف‌شده، گرفته شود.

به دلیل تحریم کشور در ساخت پروفایل خود و یا ساختن حساب کاربری یک شماره موبایل خارج از ایران لازم است تا کد فعال‌سازی به آن شماره ارسال گردد. بنابراین داشتن یک شماره موبایل از دوستان و آشنایان خارج از ایران می تواند مرحله فعالسازی را تکمیل کند.

میهمان و میزبان می توانند هر دو قبل از اجاره همدیگر را دیده و با هم آشنا شوند.

 برای مهمانان، در صورت ضرورت، امکان ارتباط 24 ساعته در 7 روز هفته با خدمات مشتریان این برنامه وجود دارد.

سایت اجاره خانه بین المللی

سایت های زیادی برای اجاره خانه و اقامتگاه در سراسر جهان وجود دارد اما سایت رسمی airbnb.com یکی از معتبرترین سایت های اجاره اقامتگاه محسوب میشود که برای کار با آن باید اقدامات زیر را انجام دهید.

در سایت airbnb حساب کاربری ایجاد نمایید . این حساب کاربری با دریافت اطلاعات شخصی شما در سایت AirBNB.com ایجاد می گردد. همانطور که گفتیم یک شماره همراه غیر ایرانی برای ثبت اکانت شما نیاز است.

هتل، اقامتگاه، خانه اجاره ای و هر آنچه مایل به اجاره آن هستید را انتخاب نمایید

تاریخ دقیق اقامت خود را تعیین کنید. از روز ورود و تا روز خروج به تمامی اطلاعات شما نیاز است.

اطلاعات کامل مهمانان به همراه پاسپورت آن ها ضروری می باشد.

آیا اجاره خانه از سایت airbnb برای ایرانیان نیز مقدور است

بله اما شما باید یک شماره همراه غیر ایرانی برای حساب کاربری خود استفاده کنید.

هنگامی که به این سایت وارد می شوید، جذابیت های سایت باعث می شود که در آن جستجو کرده و گردش کنید. با انتخاب کشور و محل مورد اقامت خود می توانید تصاویر آن و قیمت اجاره آن را مشاهده نمایید. همچنین می توانید نظرات مسافران در خصوص آن محل را مطالعه کرده و در خصوص امکانات آن به خوبی آگاهی کسب نمایید. اگر قصد اجاره اقامتگاه و اجاره خانه از سایت bnb دارید با پرداخت 724 در ارتباط باشید.

کارشناسان ما در این زمینه به شما کمک می کنند و هزینه اجاره خانه در airbnb را پرداخت می کنند. شما می توانید در این سایت اقدام به اجاره خانه شخصی، خانه اشتراکی، اتاق خصوصی نمایید و این به بودجه شما مربوط می باشد. رزرو airbnb از ایران نیز مقدور می باشد و شما می توانید برای کاهش هزینه های سرسام آور هتل از این قابلیت استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)