خرید اکانت woorank

یکی از ابزارهای سئو  که برای بررسی و تجزیه و تحلیل سایت شما کاربرد دارد و به بهینه سازی آن کمک می کند woorank نام دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید علاوه بر بررسی سئو سایت خود، وضعیت سئوی سایت رقبا را نیز بررسی کنید. با اتصال این ابزار به گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول شما می توانید گزارش بسیار قوی و هوشمندانه ای از سایت خود داشته باشید. در حقیقت مهم ترین ویژگی این ابزار بررسی مشکلات پنهان سایت شما و لینک های broken محتواهای تکراری و … می باشد.

شما برای خرید اکانت woorank باید به حساب های ارزی بین المللی دسترسی داشته باشید. اما به دلیل تحریمات حاکم بر کشور استفاده از آن ها ممکن نمی باشد. بنابراین برای پرداخت هزینه خرید اکانت woorank با پرداخت 724 در ارتباط باشید. این موسسه با دسترسی به حساب های بین المللی می تواند هزینه های ارزی شما را پرداخت نماید. با ما در ارتباط باشید.

خرید اکانت woorank

خرید اکانت ابزارهای سئو

ابزارهای زیادی برای بهینه سازی سایت وجود دارد که می توانید آن ها را از سایت های اصلی تهیه نمایید. با استفاده از این ابزارها شما می توانید به امکانات بی نظیری دسترسی داشته باشید. امکاناتی نظیر بررسی کامل لینک‌های داخلی و خارجی از نظر صحت لینک، یافتن کلمات کلیدی مفید و پرکاربرد، بررسی وضعیت سئوی هر صفحه و گزارش هرگونه اشکال و … در این ابزارها وجود دارد. شما برای خرید اکانت ابزارهای سئو باید به سایت اصلی خرید ابزارهای سئو  می شوید و بعد از انتخاب ابزار مورد نظر هزینه آن را پرداخت می نمایید. سپس می توانید از این ابزارها برای آنالیز وب سایت خود استفاده نمایید.

نحوه پرداخت هزینه خرید اکانت woorank

خرید اکانت Woorank که یک ابزار مفید و سریع برای بازاریابی دیجیتال و بررسی سئو است، برای همه صاحبان کسب و کارهای آنلاین و وب‌سایت‌ها امری ضروری است. روش های مختلفی برای پرداخت هزینه خرید اکانت woorank  وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از مستر کارت و ویزاکارت می باشد.

روش دوم استفاده از درگاه های بانکی مثل Paypal و  flywire می باشد. اما استفاده از روش های نامبرده در کشور ایران به دلیل تحریم های بانکی امکان پذیر نمی باشد. اما اگر شما قصد داشته باشید خرید این اکانت ها را انجام دهید می توانید از پرداخت 724 کمک بگیرید. این موسسه پرداخت بین المللی با دسترسی به حساب های جهانی می تواند تمامی هزینه های خرید از سایت های خارجی شما را پرداخت نماید.

نحوه کار ابزار woorank به چه صورت است؟

وورنک خدمات مختلفی را به شما کاربران ارائه می دهد از جمله اینکه اکانت Woorank دارای یک سیستم کراول فوق‌العاده پیشرفته است که تمامی لینک‌های تکراری و محتواهای کپی، لینک‌های ناموجود و شکسته و یا ۴۰۴ شما را بررسی می‌کند و به شما گوشزد می کند که  برای ریدایرکت کردن سایت خود اقدامات لازم را مبذول فرمایید. یکی دیگر از امکاناتی که اکانت Woorank به شما ارائه می‌کند بررسی ساختار ریسپانسیو سایت یا همان موبایل فرندلی بودن است.

اگر سایت مورد نظر شما ریسپانسیو نباشد می تواند بازدیدهای شما را تا 70% کاهش دهد.  در کنار بررسی سئو تکنیکال از این ابزار برای بررسی بک لینک ها و سئو خارجی هم می توان استفاده کرد.همچنین یکی از ویژگی های اکانت پرمیوم وورنک قابلیت ردیابی کلمه کلیدی می باشد که می توانید از طریق این امکان، در بهینه سازی و انتخاب کلمه کلیدی در مقابل رقبای خود، تحلیل های جامعی انجام داده و در این رقابت به پیروزی برسید.

ویژگی های اکانت woorank پرمیوم

  • بررسی و تجزیه و تحلیل حداکثر 5 وبسایت
  • تجزیه و تحلیل حداکثر ده زار صفحه
  • ردیابی حداکثر 250 کلمه کلیدی
  • امکان خروجی گرفتن از اطلاعات کلمه کلیدی به صورت CSV

انواع اکانت WooRank

اکانت وورنک پرو (Woorank Pro)

این نوع از اکانت وورنک به شما این امکان را میدهد که بتوانید بهینه سازی یک وب سایت را انجام دهید. این نوع اکانت هزینه کمتری دارد و از قابلیت های آن می توان به بررسی 50 کلمه کلیدی و تجزیه 2500 صفحه کاربری اشاره کرد.

اکانت پرمیوم وورنک (Woorank Premium)

این اکانت قابلیت های بیشتری نسبت به نوع pro دارد و برای تجزیه و تحلیل 5 سایت، آنالیز کردن 250 کلمه کلیدی و بررسی 10000 صفحه کاربرد دارد.

اکانت Enterprise وورنک

این اکانت پیشرفته ترین نوع woorank می باشد که برای بهینه سازی سایت به تعداد نامحدود و کلمات کلیدی بسیار زیاد می تواند موثر باشد. متخصصین سئو معمولا از این نوع اکانت استفاده می کنند.انواع اکانت WooRank

نحوه خریداری اکانت woorank

برای خرید اکانت woorank  وارد سایت www.woorank.com شوید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. بعد از ثبت نام در این سایت ابزار مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنید. با خرید اکانت Woorank میتوانید وضعیت سئوی سایت خود را آنالیز کرده و همچنین میتوانید از وضعیت سئوی سایت های رقیبان با خبر شوید. وورنک به شما کمک میکند که امتیاز های سئو سایت خود را افزایش دهید و رتبه بهتری نسبت به سایر رقبای خود در گوگل دریافت کنید .

اگر برای پرداخت هزینه خرید از سایت وورنک با مشکلاتی مواجه شدید می توانید با پرداخت 724 تماس حاصل نمایید. این موسسه پرداخت بین المللی به شما کمک می کند که پرداخت های برون مرزی خود را به راحتی انجام دهید.

ویژگی خرید اکانت woorank

Woorank به شما اجازه می دهد که عملکرد سایت خود را بهبود ببخشید. کافی است از زمانی که وارد وب سایت می شوید آدرس دامنه خود را وارد نمایید و کلیک نمایید. با این کار سایت شما از طریق فاکتورهای مهم و زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به آن‌ها نمره و امتیازی به سایت داده می‌شود که آیا در شرایط خوبی قرار دارد یا خیر. توصیه های مختلفی از جانب این سایت به شما خواهد شد که کمکتان می کند بتوانید ملکرد سایت را بهبود ببخشید. 

کلمات کلیدی مختلفی ارائه می دهد. کراولرهای Woorank تمام صفحات سایت شما مثل برگه ها ، نوشته ها و محصولات را بررسی می‌کنند و به شما لیست خیلی کامل و جامع ای از صفحاتی که نیاز به  بهبود دارند رو میدهد .برای خرید اکانت woorank  و پرداخت هزینه آن با پرداخت 724 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)