بررسی ساخت هویت جعلی برای پی پال

ساخت هویت جعلی برای پی پال موضوع بحث این مقاله است. از آنجایی که وب­سایت ­های مختلف در این زمینه معرفی شده ­اند، سعی شده تا به شکل کامل به چگونگی ساخت چنین هویتی آگاه شوید و در صورت نیاز اقدام به ساخت چنین هویتی کنید.

حقیقت آن است که پی پال یکی از بزرگترین سیستم­ های پرداخت ارزی است که به کمک آن هر گونه نقل و انتقال پول در سطح بین ­المللی به انجام می­رسد. خدمات این شرکت آمریکایی در برخی از کشورها از جمله ایران که در شرایط تحریم به سر می­ برند، ممنوع اعلام شده و کاربران این گونه کشورها امکان ساخت حساب پی پال و استفاده از خدمات آن را نداشته و بنابراین این دست کاربران به فکر دور زدن تحریم این سیستم پرداختی می­ افتند تا بتوانند از مزایای پرداختی این پلتفرم در انجام تراکنش ­های خود بهره ببرند.

بررسی ساخت هویت جعلی برای پی پال

 به منظور دریافت مشاوره و ثبت سفارش پرداخت های ارزی خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

یکی از روش ­ها در ایران برای این که از خدمات شرکت پی پال در شرایط تحریم بهره ­مند شد، ساخت هویت جعلی پی پال است. این اقدام هم نیازمند انجام فرایند خاص خودش است که در ادامه به جزییات آن در سال 2023 پرداخته شده است.

روش ساخت هویت جعلی برای پی پال

در ایران کاربران برای داشتن حساب پی پال باید به دو روش اقدام کنند: یکی استفاده از خدمات موسسات و صرافی ­هایی مانند موسسه پرداخت 724 است که با مراجعه به این موسسه در کمترین زمان ممکن کارهای ایجاد اکانت برای شما به انجام می­رسد و دیگری هم تغییر IP کاربری است به گونه­ای که پی پال متوجه ایرانی بودن هویت کاربر نشود.

طبعتا برای تغییر آی پی نیاز است هوشمندانه عمل کرد چون پی پال هم ابزارهای خاص خود برای شناخت این دست هویت ­ها دارد. یکی از این روش ­ها که باعث می ­شود پی پال هویت کاربران تحت تحریم را تشخیص ندهد، استفاده از ابزارهای آنلاین و استفاده از خدمات وب­سایت ­هایی است که در این زمینه فعالیت دارند.

معرفی سایت Fake Name Generator برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

 اگر برای ایجاد حساب پی پال PayPal account اقدام کرده باشید، می­دانید که نیاز به وارد کردن مواردی چون: نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی هست. برای ساختن هویت جعلی هم نیاز به این اطلاعات داشته و سایت Fake Name Generator در کمترین زمان ممکن آنها را در اختیار کاربر قرار می­دهد و با وارد کردن این اطلاعات دریافت شده از این سایت در زمان ایجاد اکانت پی پال، فرایند ثبت نام به خوبی انجام می ­گیرد.

معرفی سایت Fake Name Generator برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

معرفی سایت Fake Person Generator برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

در ادامه بحث از ساخت هویت جعلی برای پی پال به معرفی سایت دیگر هم می­ پردازیم. سایتی که از طریق آن می­توان مدارک هویت جعلی برای ساخت حساب کاربری پی پال را گردآوری کرد. با کمک ابزار در دسترس آن هیچ نگرانی بابت اطلاعات پاسپورت، نوشتن بیوگرافی و نقل قول نیست. این سایت در راستای گردآوری اطلاعات جعلی برای کاربر قابل اطمینان است.

چرا پرداخت724

معرفی سایت Fake Details برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

آنچه که در پروسه ثبت نام در پی پال مهم است، آدرس پستی کاربر است. سایت Fake Details بهترین ابزار را برای درج آدرس جعلی از بین آدرس­های تصادفی برای کاربر در اختیار دارد و به این ترتیب هویت جعلی پی پال غیر قابل تشخیص خواهد شد.

معرفی سایت FauxID برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

معرفی سایت FauxID برای ایجاد هویت جعلی در پی پال

اگر به این سایت مراجعه کنید تا هویت جعلی برای خود بسازید، قادر خواهید بود که فیلدهای بیشتری از اطلاعات درخواستی پی پال را به شکل جعلی پر کنید و این مزیت FauxID در مقایسه با سایر سایت­ها به شمار می­رود. این سایت برای کاربر دارای جذابیت بیشتری است چرا که دارای نظم و انضباط خاصی بوده و ظاهر معتبرتری به شناسه جعلی شما می ­دهد.

گفتنی است که استفاده از همه سایت­ های مذکور برای ساخت هویتی که برای پی پال قابل تایید باشد، رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه و یا درج اطلاعاتی که احتمال سرقت از شما را داشته باشند، ندارند. بنابراین به هر سایتی برای انجام این کار اعتماد نکنید.

آیا حساب های ایجاد شده با هویت جعلی قابل اطمینان هستند؟

به دنبال بحث از ساخت هویت جعلی برای پی پال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا این اکانت­ها با این اطلاعات دارای اعتبار هستند؟

در پاسخ این ابهام باید گفت که بله، صاحب حساب پی پال مانند هر صاحب حساب دیگر در هر کشوری دیگر که در تحریم نیستند، می­توانند از انواع حساب­ها و انواع خدمات این حساب­ها در پی پال استفاده کنند.

در بحث از ساخت هویت جعلی برای پی پال در ادامه به بررسی پاسخ سوالاتی پرداخته ­ایم که در دسته سوالات پرتکرار قرار دارند.

سوالات متداول

سایت FauxID از آنجایی که قادر است فیلدهای بیشتری از اطلاعات شخصی برای پی پال را به صورت جعلی پر کند، در مقایسه با سایر سایت ­ها در اولویت است. ضمن این که ظاهر جذاب­تر و منظم­تری به این هویت می ­دهد و هویت جعلی پی پال غیر قابل تشخیصی را تحویل مشتری می ­دهد.

بله؛ با کمک گرفتن از ابزار سایت ­های معرفی­ شده برای ساخت هویت جعلی برای پی پال می­توان حساب کاربری نامحدود ساخت و سپس با استفاده از این اکانت می­توان خدماتی از قبیل افتتاح حساب، رفع لیمیت، شارژ اکانت و مواردی از این دست را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند.

بله؛ بعد از ایجاد هویت جعلی شما می­توانید مطابق با نیاز خود، یکی از سه نوع حساب شخصی، پرایمر و یا تجاری را برای خود در نظر بگیرید  از خدمات آن استفاده کنید.

می­توان به موسسه پرداخت 724 مراجعه کرده و کارشناسان این صرافی در کوتاه­ترین زمان ممکن شما را صاحب حساب پی پال خواهند کرد. استفاده از سرورهای مجازی یا VPS هم دیگر روشی است که می­ توان به کمک آن اکانت پی پال ساخت. که البته توصیه اصلی استفاده از خدمات صرافی پرداخت 724 است که احتمال لو رفتن هویت کاربر ایرانی در آن وجود ندارد.

هم‌اکنون درخواست خود را برای پرداخت در سایت‌های خارجی ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما پرداخت بین المللی شما را انجام می دهند!

همین الان تماس بگیر ثبت درخواست

ثبت نام در پرداخت724 در کمتر از ۵ دقیقه

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post