از کجا گیفت کارت بخریم

از جمله مهمترین کالاهای فیزیکی و دیجیتالی امروزه، گیفت کارت­ها هستند که به بخشی از زندگی معمولی در دنیای کنونی تبدیل شده­اند و کاربردهای زیادی هم دارند. گیفت­کارت­ها جهت راحت­کردن پروسه پرداخت کاربران به وجود آمده­اند.

عوامل زیادی هستند که در زمان خرید گیفت کارت­ها باید در نظر گرفته شوند تا خرید موفقی صورت گیرد. اگر در زمان خرید آنها این نکات در نظر گرفته نشوند، فرد دچار ضرر می­شود. این مقاله به این موضوع پرداخته شده است که از کجا گیفت کارت بخریم که دچار ضرر و زیان نشویم.

در ابتدا قدری در مورد این که گیفت کارت چیست، صحبت می­شود و بعد به این موضوع پرداخته می­شود که از کجا باید آن را خریداری کرد.

از کجا گیفت کارت بخریم

 به منظور دریافت مشاوره و ثبت سفارش پرداخت های ارزی خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان ما 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت GiftCard به معنی کارت هدیه است. این نوع کارت می­تواند هم به شکل فیزیکی و هم به شکل دیجیتالی باشد. گیفت کارت­ها در آغاز از سوی کمپانی­ها و شرکت­های مختلف برای اهدا جایزه صادر شدند. به مرور این نوع کارت­ها که توسعه یافتند، در قالب شکل فیزیکی هم عرضه شدند.

کارت­های بانکی که امروزه همه ما از آنها استفاده می­کنیم، نسخه­هایی از گیفت کارت هستند. کارت­های بانکی برعکس گیفت کارت­ها دارای تاریخ انقضا بیشتری بوده و قابلیت شارژ دارند. بهترین مثال از گیفت کارت­ها، کارت­های بانکی بوده که به مناسبت­های مختلف می­توان تهیه کرد.

امروزه گیفت کارت­ها پیشرفت بیشتری داشته­اند در حدی که اکنون شرکت­های مختلف دارای گیفت کارت مخصوص به خود هستند. شرکت­ها و کمپانی­های مختلف برای استفاده مشتریان­ از خدمات مختلف­شان این کارت­ها را عرضه می­کنند.

هر گیفت کارت دارای ارزش خاص خود است.  یعنی این که آنها بنا به مقدار درج­شده بر روی­شان دارای مبلغ و ارزش خاص خود هستند. با تهیه یک گیفت کارت مطابق با مبلغ روی آن، می­توان یک خدمت را خریداری کرد.

از کجا گیفت کارت بخریم؟

گیفت کارت­ها دارای قیمت قابل ملاحظه­ای بوده و برای امور مختلف به کار گرفته می­شوند. برای اطمینان از که اعتبار گیفت کارت خریداری شده، آن را بایستی از فروشگاه­های معتبر تهیه کرد. به عنوان مثال می­توان از طریق موسسه پرداخت 724 اقدام به خرید گیفت کارت کرد.

برای خرید گیفت کارت ابتدا باید تعیین کنید که چه چیزی می­خواهید و برای رسیدن به آن هدف و نیاز خود، به چه میزان شارژ نیاز دارید. سپس می­توانید رسانه، بازی، پلتفرم و برنامه خود را انتخاب کرده و یک گیفت کارت با ارزش مناسب خریداری کنید.

روش استفاده از گیفت کارت چگونه است؟

روش استفاده از گیفت کارت چگونه است؟

گیفت کارت بانکی با گیفت کارت­های امروزی دارای تفاوت زیادی هستند. جهت استفاده از گیفت کارت­های امروزی بایستی روش دیگری را در پیش بگیرید.

گیفت کارت­ها دارای یک کد چند رقمی مخصوص هستند. همه ارزش یک گیفت کارت در این کد خلاصه می­شود. جهت شارژ حساب خود در پلتفرم­های متفاوت بایستی این کد را در قسمت مشخص­شده آن پلتفرم وارد کنید.

چنانچه گیفت کارت فیزیکی خریداری کنید، این کد در وسط کارت و در زیر یک بخش مخفی شده است. در ایران بنا به دلایل مختلف، گیفت کارت­های فیزیکی کمتر یافت می­­شوند و بهترین راه تهیه گیفت کارت­های مجازی است. می­توان این کد را در قسمت Redeem Code وارد نموده و حساب را شارژ کرد.

انواع گیفت کارت ها کدامند؟

در بحث از این که از کجا گیفت کارت بخریم می­بایستی به انواع آنها هم اشاره شود. امروزه گیفت کارت­ها دارای انواع مختلف شده­اند و با استفاده از آنها می­توانید در برنامه­های مختلف حساب کاربری خود را شارژ کنید. بنا به این که چه پلتفرمی انتخاب می­کنید، گیفت کارت متفاوتی هم خواهید داشت.

امروزه محبوب­ترین نوع گیفت کارت­هایی که کاربران از آنها استفاده می­کنند، گیفت کارت برای بازی­های مجازی هستند. یعنی این که بازی­های آنلاین با استفاده از موجودی گیف کارت­ها برای مشتریان خود آیتم­های مختلفی را عرضه می­کنند.

منظور آن است که برای این که مشتریان بتوانند از آیتم­های بازی­ها استفاده کنند، می­بایستی بسته­ها و بتل پس­های بازی را به شکل پولی خریداری کنند. سازندگان این بازی­ها جهت حذف کردن پرداخت­های مستقیم و درون برنامه­ای، از گیفت کارت­ها استفاده می­کنند.

می­توان با خرید یک گیفت کارت، حساب کاربری خود را در بازی به حد کفایت شارژ کنید. برخی دیگر از بازی­ها هم هستند که دارای اشتراک پریمیوم و پولی بوده و برای این که همه محتوای برنامه برای کاربر قابلیت دسترسی داشته باشند، نیاز است تا کاربر دارای حساب ویژه یا پریمیوم باشد.

بهترین و سریع­ترین راه برای دسترسی به این نوع حساب­ها که به نام حساب ویژه شهرت دارند، خرید گیفت کارت است. گفتنی است که نوعی دیگر از کارت­ها وجود دارند که از نظر کاربران گیفت کارت محسوب می­شوند. منظور مستر کارت­ها و ویزا کارت­ها هستند. این نوع کارت­ها برای پرداخت ­های بین­المللی کاربرد دارند. ویزا کارت و مستر کارت را در ایران می­توان از طریق موسسات و شرکت­های مختلف چون موسسه پرداخت 724 با مبالغ دلخواه تهیه کرد.

چرا پرداخت724

نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت

در ادامه بحث از این که از کجا گیفت کارت بخریم باید گفت که خرید گیفت کارت از جایی معتبر مانند موسسه پرداخت 724 نکته مهمی است اما یکسری نکات دیگر هم هستند که بایستی آنها را رعایت کرد که در ادامه به آنها اشاره شده است. چنانچه به این نکات توجه شود، خرید موفقی را تجربه خواهید کرد.

  • توجه به تاریخ انقضای کارت. برخی از گیفت کارت­ها هستند که تاریخ انقضا ندارند اما به صورت کلی در زمان خرید آنها به این نکته توجه داشته باشید تا متضرر نشوید.
  • به این نکته دقت کنید که هر گیفت کارت ریجن خاصی دارد و در همان جا هم قابلیت استفاده دارد. در غیر اینصورت بلا استفاده می­ماند.
  • به نوع گیفت کارت توجه کنید. مثلا برخی از گیفت کارت­ها برای شارژ اکانت گوگل پلی هستند و به گیفت کارت گوگل پلی نامیده شده­اند. از این رو برای کار دیگر کارایی ندارند.
نکات مهم در زمان خرید گیفت کارت
  • مطابق با مبلغی که نیاز دارید، برای خرید گیفت کارت اقدام کنید. بخصوص چنانچه دارای تاریخ انقضا باشند.
  • به نکات امنیتی در زمان خرید توجه لازم را داشته باشید و همانطور که پیشتر اشاره کردیم، به اعتبار سایتی که از آن خرید می­کنید اهمیت لازم دهید.
  • در زمان خرید گیفت کارت­ها به مالیات و کارمزد آنها توجه کنید. دقت کنید که برخی از فروشگاه­هایی که عرضه­کننده گیفت کارت هستند، انواع مختلفی از تخفیف­ها را برای مشتریان در نظر می­گیرند و خرید به این شکل برای مشتریان مقرون به صرفه­تر است.

مزایای استفاده از گیفت کارت چیست؟

استفاده از گیفت کارت­ها با مزایایی همراه است. از جمله این که:

  • نیاز به افتتاح حساب ندارد.
  • جایگزین مناسبی برای کارت­های اعتباری به شمار می­روند.
  • فاقد تاریخ انقضا بوده و از این رو می­توان آنها به دوستان و آشنایان خود هدیه داد.
  • موجودی گیفت کارت­ها محدود بوده و در هنگام خرید گیفت کارت نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب کاربر نیست.
  • دارای استفاده راحت و سریع هستند.

معایب استفاده از گیفت کارت چیست؟

در قسمت قبلی به مزایای استفاه از گیفت کارت­ها اشاره شد و اکنون به معایب آنها هم اشاره می­شود:

  • به دلیل محدود بودن موجودی کارت­ها، امکان خرید کالایی با قیمت بیشتر از مبلغ گیفت کارت وجود ندارد.
  • چنانچه گیفت کارت گم شود یا به سرقت رود، امکان استفاده از آن وجود دارد.

در ادامه بحث از مقاله با عنوان از کجا گیفت کارت بخریم به بررسی پاسخ سوالاتی پرداخته­ایم که در دسته سوالات پرتکرار قرار دارند.

سوالات متداول

گیفت کارت­ها برای کسانی مناسب هستند که امکان افتتاح حساب و همچنین امکان دریافت کارت بانکی ندارند.

خیر، در ایران به جهت وجود تحریم­های اقتصادی امکان خرید گیفت کارت برای این بازی وجود ندارد. گفتنی است که فری فایر بازی جذاب و محبوبی است و بسیاری از گیمرها را مجذوب خود کرده است. یک بازی مهیج برای ادامه حیات 50 نفر در یک جزیره دورافتاده است. این 50 نفر از ایده­ها و تکنیک­های جدید برای ادامه بقا کمک می­گیرند تا در نهایت یک نفر از آنها به پیروزی می­رسد.

در این بازی خرید گیفت کارت امکان استفاده از این ایده­ها و تکنیک­ها را می­دهد. با استفاده از خدمات موسسه پرداخت 724 می­توان در سریع­ترین زمان ممکن کار خرید گیفت کارت را برای این بازی انجام داد و از ادامه بازی لذت برد.

خوب است بدانید که با استفاده از این گیفت کارت می­توان خرید درون­برنامه­ای داشت و چون دارای تاریخ انقضا نیستند، هر زمان می­توان از آن استفاده کرد و حتی می­توان آن را به دوستان خود هدیه دهید. نکته دیگر این که اکانت کاربر در اینجا قابل انتقال نبوده و ورود به آن صرفا با آیدی کاربر ممکن است و امکان سوء استفاده از آن وجود ندارد.

استیم نوعی پلتفرم محبوب جهت فروش انواع بازی و ارائه سرویس­های این بازی­ها است. محبوبیت آن هم به دلیل ارائه تخفیف­های فوق­العاده آن به گیمرها است. کارت Steam یک کد فعال­سازی دارد که می­تواند بوسیله فرد گیرنده در کیف پول دیجیتالی او مورد استفاده قرار بگیرد. سپس می­توان با استفاده از موجودی کیف پول برای خرید بازی اقدام کرد.

با استفاده از گیفت کارت استیم امکان دسترسی به انواع بازی­های معتبر وجود دارد و همچنین می­توان بازی­ها را آپدیت کرد و با دیگر گیمرها در ارتباط بود.

هم‌اکنون درخواست خود را برای پرداخت در سایت‌های خارجی ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما پرداخت بین المللی شما را انجام می دهند!

همین الان تماس بگیر ثبت درخواست

ثبت نام در پرداخت724 در کمتر از ۵ دقیقه

تازه ترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post